Kapcsolat


Inno-Szolnok Nonprofit Kft.

1149 Budapest, Kupa vezér u. 3.

Telefonszám:


06/70/703-5020

06/20/496-2806

06/20/271-0452



info@inno-szolnok.hu innoszolnokkft@gmail.com

Értesítjük a Tisztelt Ingatlanhasználókat, hogy a COVID-19 vírus terjedésének megakadályozása érdekében tett korlátozó intézkedéseinket az alábbi ütemezésben oldjuk fel:


2020.05.11-13.                  szelektív szigetek ürítése            

2020.05.18-22.                  házhoz menő zöld hulladék gyűjtése (hulladéknaptár szerint)

2020.06.01-től.                  házhoz menő lomtalanítás újraindítása

2020.06.02-08.                  házhoz menő szelektív hulladék gyűjtése (hulladéknaptár szerint)


Az egyes településeken információs pontjaink újra nyitásának időpontja egyelőre még nincs tervezve. Készpénzes ügyfeleket szelevény telephelyünkön továbbra sem tudunk fogadni.

Megértésüket és türelmüket ezúton is köszönjük! Minden kedves ügyfelünknek jó egészséget kívánunk! Vigyázzunk egymásra!


Magyarország Kormányának újabb, a COVID 19 vírus terjedésének megállításának érdekében tett erőfeszítéseire figyelemmel, az alábbi, azonnali intézkedés bevezetését tesszük kötelezővé.

Az Inno-Szolnok Nonprofit Kft. a Magyar Kormány Intézkedéseivel egyetértve, felelős magatartást tanúsítva, az alábbi intézkedéseket hozza:

- Településeiken működtetett ügyfélfogadásunkat határozatlan ideig felfüggesztjük.

- Telephelyünkön történő személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.

- A házhoz menő szelektív gyűjtést a kialakult helyzetre való tekintettel határozatlan időre felfüggesztjük.

- A házhoz menő zöldhulladék gyűjtést a kialakult helyzetre való tekintettel határozatlan időre felfüggesztjük.

- A házhoz menő lomtalanítást a kialakult helyzetre való tekintettel határozatlan időre felfüggesztjük.

- A szelektív harangok ürítését a kialakult helyzetre való tekintettel határozatlan időre felfüggesztjük.


Amennyiben bármilyen változást szeretnének bejelenti az ügyfelek, azokat email-ben vagy levélben tudjuk fogadni. Telefonon csak tájékoztatást tudunk adni.


A kommunális hulladékgyűjtés továbbra is a megszokott rendben zajlik.


2015. DECEMBER HAVI

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT RENDJE

 

2. Szerda               Tiszaföldvár         8-12   12.30-15

3. Csütörtök           Kunszentmárton   8-12   12.30-15

7. Hétfő                 Tiszasas                8-12                 Cibakháza    13-15

9. Szerda               Tiszaföldvár          8-12   12.30-15

10. Csütörtök         Tiszakürt              8-12                 Tiszainoka    13-15

14. Hétfő               Mesterszállás        8-12                 Öcsöd           13-15

16. Szerda             Tiszaföldvár          8-12   12.30-15

17. Csütörtök         Kunszentmárton    8-12   12.30-15

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy december 21-től Tiszaug, Cserkeszőlő, Tiszaföldvár , Szelevény , Csépa, Nagyrév, Cibak településeken az ünnepekre való tekintettel elmarad.


Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Inno-Szolnok Nonprofit Kft. ügyfélszolgálata 2015. november 1-től új helyre költözik.

 

Új címünk:

5440 Kunszentmárton,

Köztársaság tér 13. 3-as üzlethelység

(SÉTÁLÓ UTCA, az Allianz biztosító mellett)

  

Ügyfélfogadásunk időpontja:

Minden hónap I. és III. csütörtökön 8-12 óra valamint 12.30-15 óra között a kifüggesztett tájékoztatás szerint, november hónapban 5-én és 19-én.

Elérhetőségeink:

Inno-Szolnok  Nonprofit Kft.

5476 Szelevény

065/8. Hrsz.

e-mail:info@inno-szolnok.hu, innoszolnokkft@gmail.com

 Telefon:  06-20/495-2496

                 06-20/496-2806

                 06-20/271-0452

                 06-70/703-5020



Tisztelt  Üdülőingatlan tulajdonosok!

 

A hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV törvény 47. §. (4) bek. értelmében, üdülőingatlanok esetében a díjat az éves hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj 50 %-ában kell megállapítani. E szerint 04.01-09.30. közötti időszakra vonatkozóan keletkezik díjfizetési kötelezettség. Ezen időszakon kívül az Inno-Szolnok Nonprofit Kft. nem szállítja el a hulladékot, ill. a közterületekre kihelyezett 1100 literes konténerek visszaszállításra kerülnek.

Ezzel kapcsolatban kérjük szíves megértésüket!

 

Tisztelettel:

 

Inno-Szolnok Nonprofit Kft.




Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az Inno-Szolnok Nonprofit Kft. szolgáltatási területén az ünnepekre való tekintettel a hulladék begyűjtés rendje az alábbiak szerint módosul:

2014. december 25. csütörtök
helyett
2014. december 27. szombat

2015. január 1. csütörtök
helyett
2015. január 3. szombat

Kérjük a Lakosságot, hogy a megjelölt gyűjtési napokon a gyűjtőedényeket a megszokott rend szerint, reggel 7 óráig szíveskedjenek a közterületre kihelyezni.

Köszönjük együttműködésüket!

Inno-Szolnok Nonprofit Kft.

Tisztelt Lakosság!

Tiszazugi Kistérség Többcélú Társulás és Társaságunk 2012 decemberében megkötötte az új Közszolgáltatási Szerződést, amely alapján 2013. január 1-től kezdődően az Ön ingatlana szerinti településen az INNO-SZOLNOK Kft. a kijelölt közszolgáltató.

2013. január 1-től az új hulladékról szóló törvény alapján a Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal (a Továbbiakban: MEH) jogosult a közszolgáltatási díjat megállapítani, az új díj elfogadásáig azonban a 2012. évi szolgáltatási díj inflációval növelt (4,2%) összegén végezzük a vegyes hulladék elszállítását.


A hulladékszállítás továbbra is heti rendszerességgel - a járattervnek és a helyi önkormányzati rendeletnek megfelelően – történik. A hulladék szabványos hulladéktároló edényben helyezhető ki.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékdíj számlázása 2013. 26. hetében megkezdődik.

Első ütemben kerül kiszámlázásra 2013. I. negyedéve, azaz a januártól – márciusig terjedő időszak.


A hulladékdíj fizetésére több lehetőséget biztosítunk mind a fizetési mód, mind pedig a fizetési ütemezés tekintetében. Tisztában vagyunk azzal, hogy a mai nehéz gazdasági viszonyok között minden háztartás számára megterhelő lehet a több időszakot átölelő közüzemi díj megfizetése.

Fentieket mérlegelve, tehát biztosítjuk a Tisztelt Lakosság részére, hogy számláikat díjbeszedőnél, ill. a kihelyezett ügyfélszolgálati irodákban kiegyenlíthesse, valamint biztosítjuk a Tisztelt Lakosság részére a bankkártyával történő díjfizetés lehetőségét is. Díjbeszedőink rendelkeznek mobil kártyaolvasó készülékkel, így a kártyás díjfizetés már otthonról is lehetséges.

Második ütemben a 2013. II. negyedévi szolgáltatási díj kerül kiszámlázásra 2013. 29., ill. 30. hetében.


Természetesen a fenti fizetési lehetőséget itt is biztosítjuk.


Munkatársaink a következő helyszíneken és időpontokban állnak az ingatlantulajdonosok rendelkezésére:
- Cibakháza: minden hónap I. héten hétfőn 13-15 óra között, valamint minden hónap IV. héten csütörtökön 12.30-15 óra között, Helye: Polgármesteri Hivatal (Szabadság tér 5.)
- Csépa: minden hónap IV. héten hétfőn 13-15 óra között, Helye: Polgármesteri Hivatal (Rákóczi út 24.)
- Cserkeszőlő: minden hónap III. héten hétfőn 13-15 óra között, Helye: Képviselői Irodaház (Köztársaság tér 1. ½ hrsz)
- Kunszentmárton: minden hónap I., III. héten csütörtökön 8-12 óra, valamint 12.30-15 óra között, Helye: 5440 Kunszentmárton, Köztársaság tér 8.
- Mesterszállás: minden hónap II. hétenhétfőn 8-12 óra között, Helye: Polgármesteri Hivatal (Szabadság út 24.)
- Nagyrév: minden hónap IV. héten csütörtökön 8-12 óra között, Helye: Polgármesteri Hivatal (Árpád út 78.)
- Öcsöd: minden hónap II. héten hétfőn 13-15 óra között, Helye: Könyvtár (Kossuth tér 1.)
- Szelevény: minden hónap IV. héten hétfőn 8-12 óra között, Helye: Művelődési ház (Kossuth út 71.)
- Tiszaföldvár: minden hónap I., II., III., IV héten szerdán 8-12 óra, valamint 12.30-15 óra között, Helye: Polgármesteri Hivatal ( Bajcsy-Zs. út 2.)
- Tiszainoka: minden hónap II. héten csütörtökön 12,30-15 óra között, Helye: Polgármesteri Hivatal (Kossuth út 2.)
- Tiszakürt: minden hónap II. héten csütörtökön 8-12 óra között, Helye: Falugazdász Iroda (Hősök tere 1.)
- Tiszasas: minden hónap I. héten hétfő 8-12 óra között Helye: Polgármesteri Hivatal (Rákóczi út 32. – házasságkötő terem)
- Tiszaug: minden hónap III. héten hétfőn 8-11 óra között, Helye: Polgármesteri Hivatal (Rákóczi út 51.)

Tisztelettel:

INNO-SZOLNOK Kft.
telefon: +36 20 495-2496
telefon: +36 20 496-2806
telefon: +36 20 271-0452
telefon: +36 20 426-4089


Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az Inno-Szolnok Nonprofit Kft. szolgáltatási területén a Húsvéti ünnepekre való tekintettel az hulladék begyűjtés rendje az alábbiak szerint módosul:

2014. április 21. hétfő
helyett
2014. április 22. kedd.

Kérjük a Lakosságot, hogy a megjelölt gyűjtési napon a gyűjtőedényeket a megszokott rend szerint, reggel 7 óráig szíveskedjenek a közterületre kihelyezni.

Köszönjük együttműködésüket!

Inno-Szolnok Nonprofit Kft.


TÁJÉKOZTATÓ


Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy Társaságunk 2014. január 1-től kezdődően átáll a havi számlázási gyakoriságra.

A havi számlázás a 2014. január havi teljesítésű és az azt követő számlákat érinti.





2014. február 01.



Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az Inno-Szolnok Nonprofit Kft. szolgáltatási területén a pünkösdi ünnepekre való tekintettel a hulladék begyűjtés rendje az alábbiak szerint módosul:

2014. június 09. hétfő
helyett
2014. június 10. kedd.


Kérjük a Lakosságot, hogy a megjelölt gyűjtési napon a gyűjtőedényeket a megszokott rend szerint, reggel 7 óráig szíveskedjenek a közterületre kihelyezni.

Köszönjük együttműködésüket!

Inno-Szolnok Nonprofit Kft.


Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az Inno-Szolnok Nonprofit Kft. szolgáltatási területén az ünnepekre való tekintettel a hulladék begyűjtés rendje az alábbiak szerint módosul:

2014. december 26. péntek
helyett
2014. december 28. vasárnap.

Kérjük a Lakosságot, hogy a megjelölt gyűjtési napon a gyűjtőedényeket a megszokott rend szerint, reggel 7 óráig szíveskedjenek a közterületre kihelyezni.

Köszönjük együttműködésüket!

Inno-Szolnok Nonprofit Kft.